PDA

View Full Version : avatar


Air.177
04-09-2004, 14:09
Okay, who's the wiseguy:rolleyes:

Roguish Lawyer
04-09-2004, 14:15
What's wrong with the avatar? I like it. No nuoc mam on that steak either -- it's a fine steak as far as I can tell. Making me hungry.

Air.177
04-09-2004, 14:21
I had a feeling that YOU had a hand in this Avatar finder

Roguish Lawyer
04-09-2004, 14:28
Originally posted by Air.177
I had a feeling that YOU had a hand in this Avatar finder

Nope. If you haven't noticed, I've been removed from the Christmas card list. Just trying to avoid being banned at this point. LOL

NousDefionsDoc
04-09-2004, 14:49
LOL - Cyber Consequences for being a smart ass and having bad taste. This place is on the road to become legend.

Air.177
04-09-2004, 15:00
I'm just foolin with ya RL and I think everyone else just sensed fear after the whole stick thing. So I wouldn't be too worried if I were you, your just the designated Prey of the Day. We've all been there.:D

Air.177
04-09-2004, 15:09
Smart Ass, Little ole me???;)

Roguish Lawyer
04-09-2004, 15:14
NDD:

Do you think changing your post count will keep TR off your six?

I don't.

LOL

Air.177
04-09-2004, 15:18
Now youve done it, what was it someone on here once said about hornet's nests and sticks

DunbarFC
04-09-2004, 15:29
Oh no ..........

Hands of my avatar !

Team Sergeant
04-09-2004, 16:02
Originally posted by Air.177
Okay, who's the wiseguy:rolleyes:

Who you calling wiseguy?

The Reaper
04-09-2004, 16:08
Looks like the dogpile is on!

RL, you are still my favorite lawyer. Is that a cup on your avatar?

TR

Roguish Lawyer
04-09-2004, 16:36
Originally posted by The Reaper
Is that a cup on your avatar?

LOL No, it's a lacrosse stick.

NDD:

Lacrosse is a game played principally by college boys. You'd like the game, I swear.

Roguish Lawyer
04-09-2004, 16:40
I like that avatar. I don't want to see any negative remarks about Dora. She RULES! LOL

NousDefionsDoc
04-09-2004, 17:12
I have played lacrosse once or twice. I do indeed enjoy the game. My post count is my business, thank you for your concern.

Team Sergeant
04-09-2004, 20:40
Nice avatar Air....

Didn't like Dora huh.

TS

Roguish Lawyer
04-09-2004, 20:42
Originally posted by NousDefionsDoc
My post count is my business, thank you for your concern.

That's kind of like Jessica Simpson telling the world to stop looking at her tits.

I think we both know that you may well hit 1000 again before I do, despite our present positions. Unless you cheat. LOL

NousDefionsDoc
04-09-2004, 20:46
Originally posted by Team Sergeant
Nice avatar Air....


TS

Yup, prime example of a yardstick group. What was that air, about 800 meters?:D

NousDefionsDoc
04-09-2004, 20:52
In a Hurricane?

Air.177
04-10-2004, 11:34
Nah, it's about a 20 yard #4 buck pattern out of a cylinder bore
:cool:

Air.177
04-10-2004, 11:35
Originally posted by Roguish Lawyer
That's kind of like Jessica Simpson telling the world to stop looking at her tits.

I think we both know that you may well hit 1000 again before I do, despite our present positions. Unless you cheat. LOL

Of course he'll cheat, he wants to win. Always Cheat, Always win

Radar Rider
04-11-2004, 02:03
Originally posted by Roguish Lawyer
That's kind of like Jessica Simpson telling the world to stop looking at her tits. Yeah, they're nice to look at. Quite frankly, though, I'd rather look at Halle Berry's. :p